Úvod Recenze knih

Rok vydání: 1996
Počet stran: 239
ISBN: 80-901989-4-5
cena : 149 Kč

___________________________________________________________

Anotace

Svět šokovala zpráva, že náš organismus je u většiny napaden vnitřními plísněmi. Lidé se tak stávají bezmocnou hračkou v mlýnských kolech přírody. Jsme skoro všichni zamořeni mykózami a náš oslabený imunitní systém si s nimi nedokáže poradit. Stále jich přibývá a projevují se těmito symptomy: stavy vyčerpání, únava, potíže se soustředěním, poruchy prokrvení, vysoký tlak, migréna, potíže s dechem, nemoci srdce, trombózy, alergie, svědění, strach, deprese, nemoci střev, nadýmání, vyrážky v konečníku, záněty močového měchýře a mnoha dalšími.

Naše recenze

Jak už název napovídá, kniha není zaměřená pouze na hemeroidy, zabývá se i dalšími nemocemi, které v současné době ohrožují naší populaci. Po předmluvě se autoři soustředí na jednotlivé nemoci. Popisují podrobněji arteriosklerózu, ischemaickou chorobu srdeční, náhlou příhodu mozkovou, poruchy krevního tlaku, varixy (křečové žíly), hemeroidy, bércové vředy, zánětlivá onemocnění cév a chorobu Buergerovu. Dále se také kniha zabývá důležitými bylinami, které mohou přispět k léčbě i k prevenci. Kniha se také věnuje popisu srdce, cév a krevního oběhu. Soustřeďuje se i na popis chorob z duchovního pohledu atd. V knize najdete mnoho návodů na překonávání obtíží s jednotlivými nemocemi, více si je osvětlíte a zjistíte možnosti prevence. Publikace obsahuje minimum obrázku. Kapitoly jsou členěné do menších kapitol, a tak je kniha přehledná a snadněji se v ní čtenář orientuje. Některé důležité informace jsou napsané tučně. Publikace se dobře čte a je určená široké laické veřejnosti.